Borůvkový chia pudink z kozího mléka

 

 

O chia semínkách toho bylo napsáno tolik, že není potřeba je více představovat. Ale na kozí mléko se poslední dobou pozapomnělo. A to je velká škoda. Kozí mléko je totiž neocenitelný zdroj vápníku. Navíc je zdravější než kravské mléko, protože je lehce stravitelné. Ve starém Římě si kozí mléko vysloužilo přízvisko elixír mládí. Zda skutečně pomáhá pleť omlazovat není jasné, ale faktem je, že lidem, kteří nahradili kravské mléko kozím, se zlepšily kožní vyrážky a akné. Je to proto, že tělo z kozího mléka přijímá mnohem více živin. My vám přinášíme vynikající recept na zdraví prospěšný pudink. Zaručeně zachutná i lidem, kterým kozí mléko dvakrát nevoní.   

Chia pudink

Ingredience na čtyři pudinky:

75 gramů borůvek

semínka z půlky vanilkového lusku

40 gramů strouhaného kokosu

3 lžíce chia semínek

240 mililitrů kozího mléka

Postup:

Mléko nalijeme do vyšší nádoby, přidáme borůvky, semínka z vanilkového lusku a důkladně promixujeme tyčovým mixérem. Pak přidáme do směsi chia semínka a kokos. Pudink necháme v lednici do druhého dne nabobtnat. Před podáváním jej ozdobíme ovocem. Pokud máte rádi sladké, můžete si puding pokapat agávovým nebo javorovým sirupem.